Såhär bor vi nu !

 
Nu är det dags för att visa lite hur vi bor och har det här i vårt nya hem i Nykaabi. det finns en hel del att göra ännu och såklart en hel del nya saker som ska införskaffas, men sånt får vi ta itu med lite i taget.. så nu när allt börjar vara uppackat ur sina lådor så ska ni få er en liten titt genom rummen tänkte jag och vi börjar väl med hallen tycker jag:
 
 
Vi har en stor och rymlig hall med en lagom stor garderob med skjutdörrar. i början av hallen har vi klinkers (vilket var ett väldigt smart val).. jag är inte helt säker på vad jag ska göra med den svarta skohyllan/skoförvaringen överlag men tillsvidare får den stå där. helst skulle jag vilja ha någon vit byrå där och tavlor på väggen ovanför, får se. låt oss gå in till köket: 
 

Mitt älskade kök! så nöjd över hur det blev ♥
 

Vi valde rostfria vitvaror. det är något som jag alltid velat ha! nu har jag det :)
 
 
 
En annan sak jag gillar med vårt kök är att vi planerade in bra arbetsyta, bland annat där vid 45 graders hörnet. Och såklart vitrinskåpet och barstolarna !! vi valde samma tapet till köket som vi lade i Vasa nyligen för att vi gillade den så mycket!
 
 
Välkommen till vårt vardagsrum! stort, ljust, fräscht. och så spisen då ♥
 

 
 
Stora sovrummet! här sover vi gott i våra nya mjuka sängtäcken ♥
 
 
 
Lilla sovrummet som för tillfället är förvaringsutrymme. dethär rummet har varit  f u l l t  av lådor och påsar och allt...
 
 

Vårt arbetsrum. här sitter jag nu och bloggar dethär inlägget..

 

Lilla wc / Gäst wc.. och Piffs & Puffs wc :)


Badrummet, en till wc och en bastu. 

 
 
Om ni funderar något är det bara att fråga ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Lyxigt med bastu! Det hade vi i ett tidigare hus och jag saknar det verkligen nu. Ljus och fint ni har det!

Svar: Ja verkligen! Vi älskar att bada bastu. Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2017-04-06 @ 14:06:14 / URL: http://malingisela.blogg.se
Postat av: Rebecka Eriksson

Bra inlägg! Tycker det e så störande med liknande inlägg då vissa bara visar från en vinkel, bara detaljer eller tar typ bara ett rum/inlägg. Men nu fick man en bra helhetsbild :D Fint är det också!

Svar: Tack så mycket :) jag håller med dig! Olika vinklar är bra. Nog för att det säkerligen ändå kan vara svårt för många att få sig en helhetsbild hyr man än vänder och vrider på kameran :D
Linda Sjölund-Åström

2017-04-06 @ 18:43:32
Postat av: Nadja

Oj, så fint ni har det! :)

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2017-04-06 @ 19:27:46 / URL: http://nadjuska.blogg.se
Postat av: Petra Nordqvist

Perfektion! Vart är lampan ifrån i vardagsrummet? :) Jag har just flyttat och behöver en lampa till sovrummet :D

Svar: Tack för din kommentar Petra :) oj hördu, om jag ska vara helt ärlig så minns jag inte. Den är snart 7 år gammal dessutom. Något säger mig att den kan vara från prisma, eller också k-rauta :)
Linda Sjölund-Åström

2017-04-07 @ 08:48:48 / URL: http://nordqvistpetra.blogg.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Ser verkligen jättefint ut! :D

Svar: Tack så mycket fina du :)
Linda Sjölund-Åström

2017-04-07 @ 13:00:10 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: