Happy Birthday to me

 
Idag fyller jag hela 26 år. Robb har nyss farit iväg till vasa flygfält och flyger sen iväg till Mariestad där han är till fredag. Själv är jag snart påväg till monäs där jag ska fortsätta med grönsakslandet tillsammans med syster! Firade igårkväll med familjen och bjöd på kaffe och tårta på kvällskvisten. Då de kaffesugna gästerna tackade för sig for jag och robb ut på en 10 kilometers cykeltur. det är nämligen så att robb kom hem med en ny cykel till mig från vasa tidigare på dagen och den rullade väldigt fint kan jag tillägga. lika glad som 26 åring att få en ny cykel som då man var 6 år och fick sin första cykel. haha! 
 
 
 
 
Här får man cykla några kilometer för att komma sig till havet men det är det nog värt. i framtiden, sisådär om 8-10 år, då vi bygger hus ska vi nog ha havsutsikt har jag bestämt. ♫ jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo ♫ bilden fotad vid andrasjön vid solnedgångsdags igårkväll. nästa gång ska vi svänga in på en annan väg som borde gå längs med stranden. alltid kul att utforska nya cykelställen
 
 
 
Varmt solnedgångsljus bland grönskande träd och buskar ♥ 

 
Tre bilder från andrasjön igår.
 
 
Tänk att det äntligen börjar grönska. känns som att det tagit en evighet.
 
 
I helgen som varit passade jag och robb på att använda lite av hans samlade poäng för två frinätter på scandic i Vasa. det är väl den biten av hans resande som är det positiva, att han samlar poäng som han sedan kan använda för att bjuda mig på en gratis hotellnatt, eller två. inte mig emot. helgen i vasa var välbehövlig och rolig.
 
 
 
Utsikten från vårt hotellrum. förr kantarellis, idag scandic.
 
 
 
På fredagkväll åt vi middag på hotellet och sen bjöd jag robb på bio - vi kollade nya pirates- filmen. efter bion körde vi till brändö för att njuta lite av solnedgången. lördagen inleddes med hotellfrukost och därefter en hel dag med shopping. vi fikade på sweet wasa och på kvällen åt vi middag på rosso. efter att vi vilat på middagen lånade vi scandics cyklar och for på en liten cykeltur. 
 
 
 
Hotellfrukosten. 

 

Solnedgång fotad på brändö
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för märke på cykeln? Ser så fin ut och jag är ut efter en bra cykel jag med.. :)

Svar: Det är en White och kan hittas på XXL :)
Linda Sjölund-Åström

2017-06-10 @ 18:27:10

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: