En fin dag för fotografering

 
Idag vet ni, idag tog jag äntligen tag i saken, att föreviga gravidmagen på bild. det var så härligt vårväder medans jag var ute. då jag befann mig där i den glesväxta tallskogen intill en grusväg i jeppo var våren verkligen i luften. de några få plusgraderna var tillräckligt för att hållas varm under fotostunden, fåglarna kvittrade och solen sken. avslutade fotostunden när stövlarna var fyllda med snö och fortsatte hemma med lite inomhusbilder. såfort jag gått igenom bilderna kommer några exemplar upp här på bloggen också :)






 
 
Men nu.. pyjamas på och kvällsyoghurt i magen. steg upp redan vid 7 imorse och det börjar kännas nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor :)

Inga VARGAR i sikte..???

Svar: Nepp, inga vargar :) bara en osmidig gravid filur plomsandes i snön!
Linda Sjölund-Åström

2018-04-13 @ 11:51:13

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: