Min babyshower ♥ 15 April 2018

 
Slog mig just att det är mindre än EN MÅNAD till det beräknade födelsedatumet. Ville bara inflika det. tiden går så fort nu tycker jag. lilla tösen kan ju faktiskt komma när som helst nu. både jag och robb längtar så mycket. *gråtpaus*. Igår var det en fin söndag. min namnsdag och ett fint gäng kvinnor som överraskade mig med babyshower. nog för att jag anat att något varit på gång, för när man varit tillsammans med någon så länge som i 12 år så märker man på bara blicken att det är något han döljer för en, och inte har jag ju täckst fråga heller för då hade ju stackaren inte kunnat hålla sig, hehe ♥ Han drog iallafall med mig på en mjukglass och en sväng till kovjoki efter mer tekniklego (för vi skulle ju sköta Vincent sen på dagen! eller?) ..

 
.. Väl hemma igen är huset fyllt av mina allra närmaste. Mamma, lillasyster, svärmor, Jennifer och Vincent, Sara och Wilton, Anso, Jenny och lilla Sam, Katja och Jessica. De hade ordnat med roliga lekar, söta och salta tilltugg, en fin blöjtårta gjord av Jennifer och så en massa fina presenter till vårt lilla ♥ Varm i hjärtat efter gårdagen. Tack tack tack allihopa!
 
 
 
 
Tur med vädret hade vi också. vi hade det så varmt på terassen att många satt i kortärmat, stora killarna Vincent och Wilton busade tillsammans, 5 veckor gamla Sam sov sig igenom största delen av tillställningen och fick även inviga vår vagn ute på terassen. den fick godkänt! Nu är det väl bara att vänta vidare antar jag. men snart, snart är hon här vår lilla dotter!
 
Alla bilder är fotade av Jennifer
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: