Tänk att det gått ett halvt år redan

 
Imorgon blir vår lilla Isabelle hela 6 månader. vågar inte titta på bilder från då hon var nyfödd för jag kommer garanterat börja storböla. det är så känsligt på nåt sätt. tiden går alldeles för fort tycker jag. tänk att hon redan varit hos oss i ett halvt år. och tänk att just jag får vara hennes mamma, som får se henns utvecklas och lära sig nya saker för varje dag som går. under den senaste månaden har det nog hänt massor i hennes utveckling. bland annat så sitter hon väldigt stadigt nu och har även ställt sig upp i krypställning. nångång har hon backat bakåt, eller så snurrar hon runt på stället. att vända sig från rygg till mage gör hon dagligen nu. vad ska månne komma härnäst? Kanske hon kryper eller ålar, vem vet?! Det ska iallafall bli intressant att se vad som händer inom den närmsta månaden.
Kolla in sötnosen som hade fredagsmys framför barnprogram. så fokuserad på den första bilden ♥
 
 
Pratar gör hon också mycket. i olika tonlägen och ljudnivåer, haha! hela tiden kommer det nya ljud ur den lilla filuren. Amningen, hur går den? den går rätt så smärtfritt just nu med tanke på hur det sett ut mellan varven och jag måste bara få säga hur stolt jag är över mig själv som inte gett upp, utan kämpat på och fortsatt amma trots att det varit väldigt mycket tårar ibland. först helammade jag i 4 månader och nu delammar vi och så tänker jag fortsätta. Vi har 8-10 mysiga amningsstunder på ett dygn just nu. 


En liten filur som tycker om majskrokar ♥

 
Mammas lilla filur ♥
 
I fredags var vi på 6- månaders kontroll till rådgivningen också. Vågen visade 7650 gram och mätstickan 66 cm. 
 

Kommentarer
Postat av: Jarina

Så härliga bilder! :)

2018-11-04 @ 19:48:16 / URL: http://jarinafoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: