5 M Å N A D E R

 
I fredags blev hon 5 månader vår lilla älskling. Igår då vi for till monäs en sväng passade jag på att ta månadens bild på henne under lönnen. varje månad försöker jag ta nya bilder på henne och lägga in i boken om henne. tänk vad roligt att få se tillbaka i sen, både för oss och för henne då hon blir större.jag uppdaterar boken flitigt! nu kan jag ju inte göra en uppdatering om hennes utveckling under denna månad på bloggen än, så vi tar det innan halvårsuppdateringen. väntar med spänning på vad denna månad har att erbjuda, när det kommer till utvecklingen ♥ står hon månne på alla fyra och gungar innan halvåret? det vet vi inte.. men, på förra torsdagens rådgivningsbesök visade iallafall vågen 7050 gram och så var hon 64,5 cm lång. 
 
 
Mammas lilla älskling!


 
Hittade en fin korg och en mycket gammal men höstligt fin filt på vinden. passade bra till fotograferingen!


 
Min lilla fotomodell ♥
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: