Det sista av hösten


Hej bloggen! tänkte att jag skulle göra en liten vardagsuppdatering. dock så är det ju inte så stor variation på våra vardagar, vi gör ju detdär samma nästan varje dag - stiger upp nångång mellan 9 och 10, klär på oss, leker lite, lunchar och så blir det dagsvila för dotterns del och vagnpromenad som brukar bli allt mellan 5 och 10 kilometer (idag tex har jag varit på två vagnpromenader på sammanlagt 12 kilometer) och så sover Isabelle allt mellan 1 till 3 timmar. så har vi lite lek och mellanmål och kanske en till vila eventuellt. Så blir det ju middagsdags, eventuellt vill Isabelle vila en gång till beroende på tiden innan det blir lite kvällslek/mys, pyjamasdags och läggdags. Tycker dagarna går ganska snabbt ändå. Så sådär mårar vi på. emellanåt far jag till Monäs och tillbringar dagen där...


Under en av våra vagnpromenader förra veckan passade jag på att fånga det sista av höstens vackra färger på bild före alla löv ramlar av. tur att jag gjorde det då, för det var nästan så att alla löv försvann över en natt. nu är det dendär tiden på året då naturen blir grå och lite trist innan snön kommer. T U R  att de lovat snö till imorgon, för den börjar jag faktist se lite fram emot. det var ju så fint imorse då det var påfruset och frost där ute. men tänk ändå, vilken fin höst det varit med SÅ mycket vackra höstfärger. 

 
Nu när det blivit kyligare utomhus börjar det klia allt mer i mina pysselfingrar - därför har jag bestämt mig för att börja med en ny hobby, Bullet Journaling. jag har beställt hem lite fina häften med punktsidor och ser så framemot att börja på. mina rit-kunskaper är kanske inte de bästa men då får jag ju öva på det! det var allt jag hade att komma med just nu. Inom snar framtid kommer ett inlägg om Isabelles dop/min och robbs bröllopsdag också, sådär 3 månader efter men bättre sent än aldrig tänker jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hann också just precis fota våra vackra röda buskar här hemma på gården innan de nästa dag föll av! :)

2018-10-25 @ 14:49:38 / URL: http://www.saraholtkamp.fi/blogg
Postat av: Jarina

Så vacker höst vi haft i år! Fina bilder :)

2018-10-25 @ 22:07:42 / URL: http://jarinafoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: