Höstlistan

Vad är dina mål i höst?
1. Det vore bra om jag kom mig ut på vagnpromenad åtminstone 3 dagar i veckan
2. Anmäla mig till och delta i en arbiskurs med en massa andra mammor.
3. Ordna en mamma/gravid-barn träff hemma hos mig för alla som vill och har lust att komma och prata av sig lite med andra mammor.

 

Vad ser du mest fram emot?
Att planera och ordna en träff med andra mammor/gravida och våra barn. Om det lyckas skulle det väl vara superkul? frågan är om man vågar göra ett helt evenemang och dela det på facebook-gruppen mammor och gravida i österbotten eller om man ska bjuda vänner och bekanta, eller alla mammor med barn i nykarleby med omnejd. sånt funderar jag på denna fina höstdag

 

 
 

Känner du dig klar med sommaren?
Ja. det är jag. det har varit en suuperfin sommar på många sätt men nu är jag nog redo att välkomna hösten, som redan ligger i luften. Älskar hösten! förhoppningsvis slipper vi getingarna snart då också för DE har gjort att jag känt mig inspärrad i mitt eget hem denna sommar. man skulle kanske ha trott att det berott på Isabelle, men nej, getingarna är orsaken att jag suttit inne dagstid halva sommaren.

 

Hur såg din höst ut för ett år sedan?
Exakt för ett år sen stod Robb och grillade. det var lika vackert väder som idag. Jag tog ett graviditetstest där det efterlängtade plusset uppenbarade sig ♥ det var en fin dag!

 

Hur såg din höst ut för fem år sedan?
*Kollar arkivet på bloggen* Bodde i Vasa och hade nyligen inlett socionomstudierna. jag och robb cyklade, spenderade helgerna i monäs eller kovjoki, jag bakade i mitt mysiga kök i vår 2-rummare i vörostan, jag var på en föreläsning där Isabella Löwengrip föreläste, fotade solnedgångar osv...

 

Vad var bäst och sämst med sommaren?
Isabelle, Ålandsresan och att vara vid villan har nog varit de top tre bästa sakerna. det sämsta med denna sommar har nog varit getingarna. usch. 

 

Vad för kultur har du tänkt konsumera i höst?
Kanske kan säga böcker på denna fråga, för har just beställt hem en del böcker både åt Isabelle och till mig. 

Vad blir ditt mest använda plagg i höst?
Mjukisbyxor och stickade tröjor  ♥

 

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: