Saker åt familjens minsting

Inlägget innehåller affiliatelänkar
 
 
 
Ibland gör jag också dessa inlägg som folk kanske inte är allt så förtjusta i och nu börjar det vara en lång tid sen. Men så klickade jag mig in på Karolinas blogg och läste ett inlägg hon skrivit om just affiliatelänkar på bloggar och hur de funkar osv. Så jag gick in på min Tradedoublersida och kollade igenom den lite för att det var ett tag sedan jag använt mig av just tradedoubler och det kan vara lite krångligt. 
 
 
 
Till familjens nykomling, allt vad man kan tänkas behöva, från babyshop  länk


Fina inredningsdetaljer m.m till minstingen  →  länk

 
 
 
Dessa böcker beställde jag hem åt mig och Isabelle från Adlibris härom dagen 
1 - 2 - 3 - 4 - 5

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: