Bilder från gravidfotograferingen

 
Nämen hej bloggen, det var väldigt länge sen. Det är så mycket som hänt sedan jag uppdaterade här sist att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Alla som brukar kika in på min Instagram nu som då hänger nog bättre med i svängarna eftersom jag är mer aktiv där.. det tar liksom inte så mycket av ens tid att publicera ett inlägg på Instagram så som det gör på bloggen. Men nu kände jag att det börjar bli dags för några blogginlägg igen så vi börjar nu med lite bilder från en gravidfotografering jag hade med mig själv Onsdagen den 17e Juni, dagen innan jag blev igångsatt... för ja, Isabelles lillebror är här, tidigare än beräknat!
 


Tog med mig min gamlare kamera och stativet, for ut till Pörkenäs, glömde ändra till raw på kvaliteten och tog några bilder innan regnet började ösa ner. Men några bilder fick jag åtminstone och här är tre exempel.

 
Magen i vecka 36+6
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: