Medans andra suttit vid skolbänken

Halå där.. efter några dagars blogguppehåll.. har inte alls lagt ner någon tid på bloggen under helgen, först och främst för att jag inte haft något att berätta. jag har iallafall tillbringat helgen i kovjoki med robb, myst, varit ute, tittat på film osv! idag har många börjat skolan igen, bl.a mina småsyskon har börjat helt nya skolor :) kul! själv har jag varit vid villan från morgon till eftermiddag och målat bastun :) ska fortsätta imorgon om vädret tillåter. hjälper mamma och pappa så mycket som möjligt med olika sysslor nu före jag flyttar till vasa igen om några veckor :)
 
OCH HÖRNI... GLÖM INTE ATT KOMMENTERA VAD NI VILL SE MER AV HÄR PÅ BLOGGEN! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: