Hittills har det varit en superbra vecka!

Om en bra tisdag...
Det måste nog ha varit inlägget jag gjorde i söndags med lite fina ord att tänka på som har gjort att denhär veckan varit så bra hittills.. eller kanske det är för att vi varit lediga från skolan hela veckan? jag veta bara att det varit en bra vecka med lagom program. i måndags hade jag en fullbokad dag, likaså tisdag, men jag har glömt att säga att: det gick riktigt bra på vårt första socialhandledningstillfälle på fylgia! det var riktigt roligt också :) att jobba med äldre ger så mycket åt en själv. dehär damerna o herrarna uppskattade verkligen vad vi hade ordnat och efteråt gick jag och log resten av dagen :) som pricken på i:et skickade jag och V in vårt färdiga pararbete också som vi lagt väldigt många timmar på.. 

Om en bra onsdag...
Onsdagen bestod av många roligheter! efter maten for jag iväg till adam&ewa loppiset och gick först en liten runda, och därefter skrev jag upp mig på hyreslistan, så från och med tisdag (4.11) har jag ett bord där (igen) var man kan fynda ett som annat, bland annat en hel hop med skor, väskor, kläder för både henne och honom, någon pryl och sånt smått och gott. (bord nummer 360 i bortre rummet) .. efter loppisbesöket for jag och köpte mig två pumpor och for sen hem och pysslade med dom. här har jag gjort ett inlägg om det. sen lite senare på eftermiddagen fick vi besök av min mamma och pappa ♥ efter det for jag iväg på tortillakväll till Amandas med några klasskompisar :) det var gott, och vi hade det riktit trevligt!
 
Om en bra torsdag... och den nya skrivbordsstolen
Idag har solen skinit hela dagen. jag vaknade vid 10 och steg upp och åt en god frukost. sen tog jag en svängom med dammsugaren och golvmoppen i lägenheten. sen har jag varit och köpt en ny skrivbordsstol, närmare bestämt en sadelstol! sadelstolar gör automatiskt att man får en bättre sitthållning och skadar inte ryggen lika mycket som en "vanlig skrivbordsstol" precis vad jag behövde, eftersom jag, som studerande, lägger mycket tid åt att sitta vid datorn och göra skolarbeten.. och blogga förstås ;) sen sitter jag ju också och redigerar en hel del bilder. jag har redan lite problem med min rygg, så nu hoppas jag att min nya skrivbordsstol ska visa gott resultat efter en tids använding.. ja, och sen har jag också läst på tent, och pysslat lite här ikväll :) ♥
 
  • psst.. alla andra bildredigerare, bloggare, studeranden och alla som sitter timtal vid datorn varje dag-
    köp dig en sadelstol och sluta häng i din gamla stol! Jag köpte min från asko där de hela veckan haft den som erbjudande, 49 euro!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sadelstolar e verkligen bra! Ja sku böv köp en åt mig själv å, men tå vi har så myki annat att lägg pengar på nujust ;)

Svar: Ja he e di.. man märker stour skillna på hållningen tå man siter på en sadelstoula jämfört me en vanli me ryggstöd..
Linda Sjölund-Åström

2014-10-31 @ 07:25:43 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: