Pampas Nationaldag

 
Idag är det pampas nationaldag! det är tilomed inlagt på vårt shema så att. måst väl lyd å fa på he tå. det måste ju vara obligatoriskt om det står på shemat antar jag? Ifjol hade jag inte möjlighet att vara ledig på pampas nationaldag eftersom vi hade praktik just vid denhär tiden då, men eftersom praktiken är först till hösten iår så ska jag nog fara nu. Första året då jag var på pampas var det superroligt, det var nästan 20 grader varmt. Denna gång har det snöat, det är minusgrader, men solen skiner så det ska nog bli bra! Nu ska jag göra mig klar, dra på halaren och cykla in till stan :) Hoppas alla får en riktit bra fredag!
 
Min mest intressanta bild genom tiderna... 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: